Malo čokolade odlično je za srce, a i ne stvara suvišne kilograme

Žene koje su jele čokoladu jednom ili dva puta tjedno su rizik od oboljenja smanjile za 32 posto. Vijest koju su milijuni žena jedva čekali čuti napokon je dospjela u medije – uživanje u čokoladi može smanjiti rizik od oboljenja srca, pokazala je to devetogodišnja studija u kojoj je sudjelovalo preko 30 tisuća Šveđanki. Ipak treba napomenuti da su dobri učinci otkriveni samo kod žena koje su dva do tri puta tjedno konzumirale manje količine čokolade. Kod onih pak koje su je jele svakodnevno, nije zabilježen takav napredak. Također treba napomenuti kako je čokolada koju su jele imali veću zasićenost kakao te je bila bolje kvalitete. Studija Kardiovaskularnog odjela medicinske škole Harvard je zaključila kako su žene koje su jele čokoladu jednom ili dva puta tjedno su rizik od oboljenja smanjile za 32 posto, dok su one koje su je konzumirale do tri puta tjedno taj rizik smanjile za 26 posto. - Ne možete ignorirati da je čokolada kalorična te da će veće količine dovesti do povećanja količine, no ako se tu i tamo počastite kojim zalogajem, vrlo vjerojatno ste napravili dobar potez. Sve je dorbo dok je umjereno. - izjavio je doktor Murray Mittleman koji je vodio istraživanje. Izvor:Večernji list, Piše: mbbž
« Prethodna stranica | Napisano 19.08.2010.
Marketing
Anketa
Koliko često želite primati naše obavijesti (newslettere)?





























